Nový školní rok právě začíná, a tak je třeba zajistit svým dětem nějaké zájmové kroužky, které by vyplnily a užitečně zaktivovaly jejich volná odpoledne. Výběr není vždy snadný. Rodiče preferují další vzdělávací aktivity, děti by si představovaly náplň plnou zábavy. Ideálním stavem, jak uspokojit oba dva „tábory“ je spojit příjemné s užitečným.
Obdobné řešení se očekává i u dětí předškolních, které navštěvují nejrůznější mateřské školky, klubová zařízení nebo zůstávají ještě zcela v péči maminky. Skupinový či individuální domácí program dne obvykle končí během brzkého odpoledne, dítě se po zbytek dne nudí a mnohdy si pak lidově řečeno „roupama neví rady“. Volných časových kapacit, dětského nadšení a zvídavosti je radno efektivně využít.
Ideálním způsobem, jak užitečně naplnit volný čas, může být angličtina pro nejmenší. Výuka probíhá metodou wattsenglish a pomocí vizualizací oblíbených postav Steva a Maggie. Forma užití obrázků, písniček a edukativních her se v horizontu letitých zkušeností ve výuce nejmenších dětí nejlépe osvědčila. Děti v kurzu se s cizím jazykem seznamují hravou formou a ztrácí ostych v komunikaci.
Kdy začít s cizím jazykem?
Čím dříve, tím lépe, shodují se odborníci. Angličtina pro předškoláky je ideálním startovací metou, která dokáže každé dítě seznámit s prvními anglickými slovíčky a zasvětit je do umění základní konverzace. Celoroční kurz o frekvenci jednou týdně je zárukou, že se zápal pro výuku vaší ratolesti jen tak neomrzí a nabyté vědomosti se budou na sebe dále nabalovat.
Počet dětí v jednom kurzu nepřevyšuje osm osob. Lektoři tak mají dostatek prostoru na to, aby se všemi pracovali tou nejpřirozenější metodou, pomocí prožitků a smyslů. Děti tak snadno získají pozitivní vztah k cizímu jazyku a jeho aplikaci do běžného života vezmou jako zcela standardní záležitost.
Není žádným tajemstvím, že děti do šesti let věku jsou schopni cizí jazyk vstřebávat stejným způsobem jako řeč mateřskou.